Hoya Blue Control:

CZYM SĄ URZĄDZENIA CYFROWE?
Większość urządzeń cyfrowych ma jedną cechę wspólną: wszystkie emitują niebieskie światło, znane również jako światło widzialne o wysokiej energii. Chociaż niebieskie światło samo w sobie jest zjawiskiem naturalnym - jest obecne w świetle dziennym i utrzymuje nas w stanie czuwania – nadmierna ekspozycja na nie może powodować zmęczenie i nadwerężenie oczu, a nawet bezsenność.

Urządzeniami emitującymi niebieskie światło są:

  • Płaskie ekrany komputerowe
  • Laptopy
  • Tablety
  • Smartfony
  • Urządzenia GPS
  • Telewizory LED i LCD

Niebieskie światło przechodząc przez soczewkę oka załamuje się, a jego promienie skupiają się poza siatkówką, dając wrażenie nieostrości widzenia. Aby to skompensować i tym samym rozwiązać problem, ludzie często mrużą oczy, co powoduje ich zmęczenie.

KORZYŚCI Soczewek Hoya BlueControl:

  1. Neutralizują niebieskie światło, zapobiegając zmęczeniu i nadwerężeniu oczu
  2. Redukują refleksy świetlne, zapewniając bardziej komfortowe i zrelaksowane widzenie
  3. Oferują lepszy kontrast widzenia oraz bardziej naturalną percepcję kolorów
  4. Oferują wszystkie korzyści powłoki antyrefleksyjnej Hi-Vision LongLife*

* Soczewki BlueControl sa dostępne w połączeniu z najtwardszą i najbardziej odporną na zarysowania, powłoką antyrefleksyjną Hi-Vision LongLife, zabezpieczającą dodatkowo soczewki przed wodą, zabrudzeniami i kurzem.

DLA KOGO
Soczewki Hoya BlueControl to optymalne rozwiązanie dla szerokiej grupy osób, korzystających z urządzeń cyfrowych:

  • Matki pozostające w domu (smartfony, tablety, laptopy)
  • Studenci (smartfony, telewizory, laptopy)
  • Gracze komputerowi (telewizory, płaskie ekrany komputerowe)
  • Młode osoby pracujące zawodowo (laptopy, smartfony, tablety, GPS)
  • Dzieci/nastolatki (telewizory, smartfony, tablety)
  • Pracownicy biurowi (płaskie ekrany komputerowe)
  • Emeryci (telewizory, płaskie ekrany komputerowe, tablety, laptopy)

Badanie* pokazało, że ponad 1/3 osób dorosłych spędza od 4 do 6 godzin dziennie, korzystając z urządzeń cyfrowych, podczas gdy 14% spędza nawet do 10 - 12 godzin dziennie.

* 2012 VisionWatchFindings: badanie dotyczące korzystania z mediów cyfrowych i objawów zmęczenia oczu, przeprowadzone w Ameryce przez The Vision Council na grupie 10 000 osób dorosłych.